loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1153 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

http://www.matlabsite.net/images/tutorials/ica_conf.jpg





توجه داشته باشید، که غالب بندها، حاوی یک لینک ارجاع (غالباً به وبسایت محاسبات تکاملی) می باشند. با مراجعه به لینک ارجاعی، دوباره به این دستور العمل بازگشته و مرحله بعد را طی کنید.

اگر آماده یادگیری یکی از جالب ترین و جذاب ترین الگوریتم های بهینه سازی تکاملی و هوش ازدحامی هستید، شروع می کنیم.

  1. به عنوان گام اول، اگر هنوز نمی دانید که چرا باید از این الگوریتم در مسائل بهینه سازی خود استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم این پست را در این لینک (+) بخوانید.
  2. با استراتژی کلی حل مسائل بهینه سازی (توسط الگوریتم رقابت استعماری) در این لینک (+) آشنا شوید!
  3. سپس برای آشنایی با این الگوریتم، فصل سوم فایل آموزشی الگوریتم رقابت استعماری را ببینید و بخوانید. برای این کار، این لینک (+) را دنبال نمایید. اگر فرصت مطالعه این فصل را ندارید، صفحه ویکی پدیای الگوریتم نیز در این لینک (+) به شما اطلاعات مفیدی خواهد داد.
  4. بعد از مطالعه فایل آموزشی (یا همزمان با آن)، فیلم آموزشی توضیحات را در این لینک (+) ببینید.
  5. بعد از آشنایی با این الگوریتم، اگر پروژه تعریف شده ای دارید، کدهای آماده آن را به پروژه خود اعمال کنید. این کدها به همراه فیلم توضیحات نحوه استفاده از کدها، در این لینک (+) موجود می باشند. اگر هنوز پروژه خود را تعریف نکرده اید، به مرحله بعد بروید.
  6. اگر هنوز پروژه کاربردی خود را تعریف نکرده اید و نمی دانید که چه موضوعی انتخاب کنید، این پست (+) کار شما را ساده کرده است، آن را بخوانید. در مورد موضوعات کار بر روی خود الگوریتم (غیر کاربردی) نیز، در این لینک (+) تعدادی موضوع پیشنهاد شده است.
  7. مدتی بعد از کار کردن با پروژه خود و کارها و یادگرفتن بسیاری مطالب جدید، نتایج پژوهشی شما آماده هستند. شما باید آنها به مستندات علمی (مثلاً مقاله) تبدیل نمایید! برای این مرحله نیز کار شما ساده می باشد! فایل آموزشی الگوریتم رقابت استعماری در قالب قابل ویرایش (Word) در این لینک (+)، به شما نمونه ای از ساختار مناسب برای نوشتن مقاله را به دو زبان فارسی و انگلیسی نشان می دهد.
  8. حال نوبت ارائه کار علمی شما رسیده است. در این مرحله نیز اسلایدهای ارائه الگوریتم رقابت استعماری در قالب پاور پوینت، در این لینک (+) قابل دریافت هستند!
  9. … اکنون پس از ارائه کار قبلی، نوبت شروع به یک کار پژوهشی جدید می باشد. به مرحله  ۶ رفته و از نوع شروع کنید. 

...

پایان نامه ها و مقالات



مطالعه این مقالات و پایان نامه ها، جهت فراگیری نسخه های جدیدتر الگوریتم و آشنایی با کاربردهای جدید آن در حوزهای مختلف علوم و مهندسی مفید خواهد بود. جهت مطالعه هر بخش روی عنوان آن کلیک کنید.
نکته: لیست به روزتر پایان نامه ها و مقالات فارسی و انگلیسی در مورد الگوریتم رقابت استعماری، را به صورت یک فایل excel، می توانید، در این لینک مشاهده نمایید. ممکن است، به دلیل انسداد سرویس گوگل داکز، با استفاده اینترنت داخل ایران، این لینک برای شما در برخی موارد باز نشود. در این صورت از ابزار مناسب برای حل این مشکل استفاده نمایید.
 
--------------------------------------------------------------------------------------
منبع این نوشته: متلب سایت - مرجع برنامه نویس متلب و هوش مصنوعی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 717
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 9,084
  • بازدید ماه : 19,606
  • بازدید سال : 130,101
  • بازدید کلی : 3,387,389
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner