loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1519 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (2)


درصد بالایی از کارهایی که در اینترنت می‌توان انجام داد وابسته به مرورگر (Browser)ها است. مشاهده‌ وب‌سایت‌های مختلف، جستجو در اینترنت و ... کاری است که اغلب کاربران اینترنت انجام می‌دهند و به همین دلیل انواع مختلف مرورگرها، هر کدام با نقاط قوت و ضعف گوناگون به بازار عرضه می‌شود تا رضایت کاربران را جلب کند.

 این نبرد تمام‌عیار ميان مرورگرهای معروفی همچون اینترنت اکسپلورر (IE) ، فایرفاکس (Firefox) ، کروم (Chrome) ، اپرا Opera ، Safari و ... دست شما را برای انتخاب باز گذاشته ‌است. ممکن است ابزارهای متنوع ارائه شده برای فایرفاکس موسوم به Add-On یا سرعت زیاد Chrome در باز کردن اکثر وب‌سایت‌ها و ... شما را به سمت استفاده از آنها سوق دهد، اما در این میان اینترنت ‌اکسپلورر با نسخه ۹ خود بويژه زمانی که روی ویندوز ۷ نصب و استفاده شود، امکاناتی را در اختیارتان می‌گذارد که نمی‌توانید بسادگی از آنها چشم‌پوشی کنید.

IE9 را می‌توانید روی نسخه‌های مختلف ویندوز ویستا با سرویس‌پک ۲ و بالاتر، ورژن‌های مختلف ویندوز ۷ ، ویندوز ۲۰۰۸ با سرویس‌پک ۲ و بالاتر و در نهایت ویندوز سرور 2008 R2 نصب کنید. خبر بد آن‌که ویرایش ۹ اینترنت‌اکسپلورر را به هیچ عنوان نمی‌توانید روی ویندوز XP نصب کنید! توجه داشته باشید که پس از نصب ویندوز ۷ ، ویرایش ۸ اینترنت‌اکسپلورر در دسترس‌تان است اما با نصب سرویس‌پک ۱ ویندوز ۷ یا به روزرسانی این ویندوز، IE9 روی سیستم‌تان نصب می‌شود. همچنین می‌توانید اینترنت‌اکسپلورر ۹ را از لینک زیر برای ویندوزهای مختلف دانلود و نصب کنید:

http://windows.microsoft.com/en-GB/internet-explorer/downloads/ie-9/worldwide-languages

مایکروسافت برای IE9 صفحه‌ای در نظر گرفته که در آن اولویت با نمایش محتوای صفحات وب به دور از نمایش آیکون‌ها و نوارهای ابزار غیرضروری است. تمامی دکمه‌ها و ابزارهای کنترلی نیز در صفحه IE9 از دید کاربر حذف شده‌است؛ اگرچه می‌توان آنها را همانند IE8 به جای خود بازگرداند!

در صفحه‌ جدید، نوار نشانی (Address bar) نیمی از بالای صفحه را اشغال کرده و نیم دیگر به تب‌ها اختصاص داده شده و از کادر جستجوی موجود در IE8 هم خبری نیست! و می‌توانید از نوار نشانی مرورگر برای جستجو نیز استفاده کنید و فقط کافی است موتور جستجوی پیشفرض را برای آن مشخص کنید.

نوارهای Menu Favorites ، Command و Status به صورت پیشفرض حذف شده و تنها 3 دکمه‌ Favorites Tools و Home در سمت راست و بالای صفحه ديده می‌شود.

در کنار این تغییر ظاهر، امکانات و ویژگی‌های ریز و درشت و نکات کاربردی بسیاری به IE9 افزوده شده‌است؛ به عنوان مثال هنگامی که یک تب جدید در مرورگر باز می‌کنید (می‌توانید این کار را با فشردن کلید ترکیبی Ctrl+T انجام دهید) سایت‌هایی که اغلب به آنها مراجعه می‌کنید به صورت Thumbnail نمایش داده می‌شود و ذیل هر کدام نواری رنگی وجود دارد که هرچه طولانی‌تر باشد، به معنای مراجعه‌ بیشتر شما به آن سایت است! به این صورت می‌توانید به سایت‌هایی که اغلب با آنها سر و کار دارید بسرعت دسترسی پیدا کنید.

نکته کاربردی دیگر در مورد تب‌ها آن است که اگر یکی از آنها را به اشتباه ببندید، می‌توانید با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl+Shift+T بسرعت آن‌را بازیابی کنید؛ در کنار این امکانات باید بدانید که IE تنها مرورگری است که در شبکه‌های Domain می‌توان آن را مدیریت کرد. از همین رو بسیاری از مدیران شبکه علاوه بر آن‌که امکان اجرای مرورگرهای دیگر را از کاربران می‌گیرند، تنظیمات اینترنت اکسپلورر را با توجه به سیاست‌های امنیتی شبکه خود تنظیم می‌کند که این کار جلوی بسیاری از ماجراجویی‌های کاربران را می‌گیرد!

نوار نشانی (Address bar)

Address bar پيشرفته IE9 علاوه بر وظيفه اصلي خود مي‌تواند به عنوان كادر جستجو مورد استفاده قرار گيرد. اگر نشاني يك وب‌سايت را در آن وارد كنيد، صفحه وب موردنظر براي شما باز مي‌شود و اگر يك كلمه يا عبارت را در آن تايپ كنيد، حين تايپ History، Favorites و نشاني‌هاي قبلي كه وارد كرده‌ايد مورد بررسي قرار مي‌گيرد و در صورت تطبيق به شما پيشنهاد مي‌شود. اگر كلمه يا عبارت جديد باشد، با فشردن دكمه Enter، نتايج جستجو با توجه به موتور جستجويي كه انتخاب كرده‌ايد به نمايش درخواهد آمد. به صورت پيشفرض جستجو توسط موتور جستجوي مايكروسافت، يعني bing، انجام مي‌شود كه مي‌توانيد آن‌ را تغيير دهيد. براي اين منظور پس از اتصال به اينترنت، از سمت راست Address bar روي علامت فلش كه در كنار آيكون جستجو (ذره‌بين) قرار دارد كليك كنيد؛ در سمت راست و پايين صفحه كشويي باز شده روي Add كليك كنيد تا وب‌سايت Add-onهاي اينترنت‌ اكسپلورر باز شود. در اين صفحه وب كه از سمت راست گسترده شده، موتور جستجوي موردنظرتان مثلا Google را پيدا و روي آن كليك كنيد سپس دكمه Add to Internet Explorer را بفشاريد. پس از آن پنجره Add search provider باز مي‌شود.

اگــــر در ايــــــن پـــــنجره‌ گــــزينه ...Make this my defaults را انتخاب كنيد، اين موتور جستجو، موتور جستجوي پيشفرض شما خواهد شد و اگر گزينه ...Use search suggestions را در حالت انتخاب قرار دهيد، هنگامي كه كلمات و عبارات را براي جستجو در نوار نشاني تايپ مي‌كنيد، كلمات و عبارات مشابه به شما پيشنهاد داده مي‌شود كه مي‌تواند برايتان بسيار مفيد باشد.

حال اگر مجددا صفحه كشويي نوار نشاني را باز كنيد، آيكون موتور جستجوي اضافه شده را در سمت چپ و پايين مشاهده خواهيد كرد.

همان‌طور كه گفته شد با وارد كردن كلمات و عبارات در نوار نشاني و فشردن دكمه Enter عمليات جستجو با موتور جستجوي پيشفرض انجام مي‌شود. قبل از فشردن اين دكمه مي‌توانيد از صفحه كشويي كه باز مي‌شود، موتور جستجوي ديگري را كه در پايين صفحه وجود دارد انتخاب كنيد تا جستجو توسط آن انجام گيرد. به اين صورت مي‌توانيد تمامي موتورهاي جستجوي دلخواه‌تان را در اين قسمت اضافه و هنگام نياز از آن استفاده كنيد.

براي مديريت موتورهاي جستجوي اضافه شده، تغيير موتور جستجوي پيشفرض و حذف آنها روي آيكون Tools از سمت راست و بالاي پنجره IE كليك كرده يا كليد تركيبي Alt+X را بفشاريد، سپس گزينه ons Add ـ Manage را انتخاب كنيد. در پنجره‌اي كه باز مي‌شود، از سمت چپ گزينه Search providers را برگزينيد تا موتورهاي جستجوي موجود را مشاهده كنيد. روي موتور جستجوي موردنظر كليك كنيد؛ حال مي‌توانيد با فشردن دكمه‌هاي Set as default و Remove در پايين صفحه، به ترتيب موتور جستجو را پيشفرض يا آن ‌را حذف كنيد. بديهي است كه موتور جستجوي پيشفرض قابل حذف نيست!

همچنين مي‌توانيد با انتخاب گزينه ...Prevent programs from suggesting changes to از پيشنهاد نرم‌افزارهاي مختلف براي تغيير موتور جستجوي پيشفرض مرورگرتان جلوگيري كنيد؛ نظير اين پيغام را حتما هنگام نصب نرم‌افزارهايي مانند Google talk مشاهده كرده‌ايد!

در نوار نشاني همچنين مي‌توانيد History يا سايت‌هايي كه قبلا به آنها مراجعه كرده‌ايد و همچنين سايت‌هاي مورد علاقه‌تان را كه در قسمت Favorites اضافه كرده‌ايد، ببينيد.

اگر روي فلش موجود در سمت راست نوار نشاني كليك كنيد، در صفحه كشويي باز شده، اين دو قسمت را كه از هم مجزا شده‌اند مشاهده خواهيد كرد. با كليك روي فلش موجود در كنار هر كدام از آنها مي‌توانيد تمامي نشاني‌ها را ببينيد. ماوس را روي نشاني‌هاي موجود حركت دهيد. با اين كار در سمت راست هر كدام علامت x ظاهر خواهد شد كه با كليك روي آن، نشاني موردنظر از فهرست حذف مي‌شود.

محمدسعيد نمازي

منبع:

http://windows.microsoft.com

http://www.pcadvisor.co.uk

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nooshin در تاریخ 1348/10/11 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

مرسی من ازسایت filehippo دانلودمیکرم تاحالا.توماکروسافت هم نمی دونستم فارسیش رو هست واقا ممنونمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط moovila در تاریخ 1348/10/11 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

khobboodشکلک


کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 477
  • باردید دیروز : 994
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 477
  • بازدید ماه : 20,360
  • بازدید سال : 130,855
  • بازدید کلی : 3,388,143
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner