loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1105 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)


گجت مرا نديديد؟
این ابزار و رعايت برخي نکات به شما کمک می‌کند تا دستگاه تلفن همراه و اطلاعات خصوصی‌تان را از دست افراد نااهل نجات دهید.

یک خبر بد: هميشه احتمال گم شدن تلفن همراه شما وجود دارد؛ چه از جیبتان درون تاکسی بیفتد و چه آن را در یک مکان عمومی برای چند دقيقه جا بگذاريد که همین چند دقيقه براي یک دزد کافی است تا گوشی‌تان به انگشتان چسبناك او بچسبد! حالا دیگر گوشی‌تان و اطلاعات داخلش در معرض خطر است. در واقع، براساس یک گزارش از شرکت امنیتی سیمنتک، 36 درصد دارندگان تلفن همراه در آمریکا تلفن خود را گم می‌کنند.

اگر تلفن گمشده، هوشمند باشد – یا یک وسیله همراه دیگر مانند لپ‌تاپ یا تبلت- دزدان برای انجام کارهای زشت خود بیشتر ترغیب می‌شوند. در اين صورت جا گذاشتن یا دزدیده شدن وسایلتان دیگر چیزی بیشتر از یک دردسر است: با توجه به میزان اطلاعاتی که افراد در دستگاه‌هایشان ذخیره کرده‌اند، از دست دادن ابزار نه‌تنها به معنای از دست دادن فایل‌ها و فهرست مخاطبان و عکس‌هایشان خواهد بود، بلکه به معنای خدشه‌دار شدن هویتشان نیز هست.

چه کاری می‌توانید انجام بدهید؟ با رعايت این نكات ساده شروع کنید، قبل از این‌که وسیله مورد علاقه‌تان به فهرست مفقودی‌ها اضافه شود. اگرچه ما نمی‌توانیم تضمین کنیم شما تلفن، لپ‌تاپ یا تبلت‌تان را به دست بیاورید، اما حداقل می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که هیچ فردی بدون اجازه به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا نکند و شانس شما را در پیدا کردن وسیله‌تان افزایش دهیم.

حفاظت پیشگیرانه

استفاده از رمز عبور: اولین گام برای امنیت تلفن‌همراه، لپ‌تاپ یا دیگر دستگاه‌های همراه قرار دادن رمز عبور براي آنهاست. احتیاج به وارد کردن رمز عبور برای هر بار استفاده از تلفن همراه شاید به نظر کاری تکراری و خسته‌کننده بیاید، اما دستگاه را از آسیب ناشی از به دست نااهلان افتادن، حفظ می‌کند.

در iOS شما می‌توانید یک PIN 4 رقمی برای حفظ آیپد و آیفون خود تعیین کنید تا قفل آن راحت باز نشود. اگر شما یک تلفن اندروید دارید، می‌توانید PIN یا طرح (pattern) را انتخاب کنید. با طرح شما می‌توانید تلفن خود را با کشیدن یک شکل ساده روی صفحه نمایشگر، قفل‌گشایی کنید. هم در اندروید و هم iOS این گزینه امنیتی در منوی تنظیمات قرار دارد. در بیشتر اندرویدها، گزینه اضافه کردن PIN یا طرح تحت عنوان «مکان و امنیت» (Location and Security ) دیده می‌شود. در iOS شما گزینه PIN‌گذاری را تحت عنوان «عمومی»( General) مي‌بينيد و بعد از این گزینه، گزینه Passcode Lock مشاهده مي‌شود.

دقت کنید یک PIN بسیار ساده مانند 0000 یا 1234 انتخاب نکنید، چرا که این رمز برای همه افراد قابل کشف است و براحتی مي‌شود به دستگاه شما دسترسی پیدا کرد.

علاوه بر این، هر وقت لپ‌تاپ خود را حتي برای زمان كم ترک می‌کنید، صفحه آن را قفل کنید تا اطلاعات‌تان را از نگاه‌های کنجکاو حفظ کرده باشید. در ویندوز، کلید ویندوز را پایین نگه دارید و کلید «L» را فشار دهید تا صفحه login روی نمایشگرتان ظاهر شود.

استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی در تلفن‌هاي هوشمند: اگرچه PIN، طرح و رمزعبور گام مناسبی برای دفاع است، اما شما برای حفظ اطلاعات خود به چیزهای بیشتری نیاز دارید. در واقع، یکی از اولین کارهایی که بعد از خرید یک گوشی باید انجام دهید، نصب یک مجموعه امنیتی تلفن همراه است. در اندروید، برنامه‌هایی مانند 
Lookout Mobile Security ،Norton Mobile Security Seekdroid
 و Webroot Mobile Security به شما اجازه می‌دهد تلفن مفقودشده خود را از راه دور قفل یا تمام اطلاعات آن را پاک کنید. بعضی از این نرم‌افزارها شامل نرم‌افزارهای ضد ویروس و حفاظت در برابر فیشینگ (فریب کاربر برای رسیدن به اطلاعات خصوصی او) است، بنابراین شما از فعالیت‌هاي روزانه‌ خود می‌توانید حفاظت کنید.

نرم‌افزارها برای ios محدودیت بیشتری دارد. ما توصیه می‌کنیم که روی آیپد، آیفون و آیپاد خود نرم‌افزار Find My iPhone را نصب کنید. بعد از نصب برنامه، شما می‌توانید از ID اپل خود استفاده کنید تا وارد سایت Me.com شوید. در اينجا محل تقریبی دستگاه ios شما روی نقشه نشان داده مي‌شود و شما می‌توانید از راه دور آن را قفل یا اطلاعاتش را پاک کنید. آیفون مرا پیدا کن (Find My iPhone) به تنظیمات کوچکی نیاز دارد. تنها اشکال Find My iPhone این است که براحتی غیرفعال می‌شود، در حالی که برای غیرفعال کردن برخی از مجموعه‌های امنیتی اندروید، برنامه از شما درخواست رمز عبور می‌کند یا برنامه را به جای غیر فعال کردن پنهان می‌کند. امیدواریم شما از پیشنهادهای اولیه ما پیروی کنید و PIN را روی دستگاه‌هایتان قرار دهید تا از دسترسی افراد به آن جلوگیری کنید.

لپ‌تاپ خود را ردیابی کنید: برای جستجوی یک لپ‌تاپ گمشده، راه‌های بیشتری نسبت به ردیابی یک تلفن هوشمند مفقودشده وجود دارد. اشتراک در LoJack را برای لپ‌تاپ در نظر بگیرید ؛ یک سرویس اشتراک که پیدا کردن لپ‌تاپ‌تان را آسان‌تر می‌کند. این سرویس به شما اجازه می‌دهد لپ‌تاپ خود را از طریق آدرس IP یا GPS ردیابی و آن را قفل کنید تا کسی به اطلاعات داخل آن دسترسي نداشته باشد، از راه دور هارد دیسک آن را پاک کنید و خيلي کارهای دیگر که می‌توانید انجام دهید. LoJack از شما تعدادی نرم‌افزار می‌خواهد که باید روی رایانه خود نصب کنید. اين نرم‌افزار روی ویندوز و مک قابليت نصب را دارد.

اگر ترجیح می‌دهید خودتان لپ‌تاپ‌تان را ردیابی کنید، Prey را مورد استفاده قرار دهيد که قسمت کوچکی از یک نرم‌افزار است که روی رایانه شما نصب می‌شود. اين برنامه به شما اجازه می‌دهد مکان سیستم خود را با استفاده از کنترل پنل آنلاین(online control panel) ردیابی کنید. همچنین شما می‌توانید تصاویری را از لپ‌تاپ خود در صورت گم شدن آن ضبط کنید (تا اطلاعات بیشتری از دزدان به دست آورید)، با استفاده از وب‌کم لپ‌تاپ عکس بگیرید، زنگ هشدار پخش کنید (این مورد وقتی که به لپ‌تاپ مفقود خود نزدیک باشید بسیار مفید خواهد بود)، از راه دور رایانه‌تان را قفل کنید و می‌توانید کارهای دیگری انجام دهید. نرم افزار Prey روی ویندوز، سیستم‌عامل ایکس مک، لینوکس و اندروید قابل اجراست. نصب آن نیز راحت و سرراست است.

نسخه رایگان Prey به شما اجازه می‌دهد تا 3 دستگاه (رایانه یا تلفن‌های بر پایه اندروید) را زیر نظر بگیرید و نسخه حرفه‌ای(Pro) آن با محدوده حساب بین 5 دلار برای کنترل حساب شخصی تا 400 دلار برای کنترل تجارت‌های بزرگ كارايي دارد.

مطهره وجیهی

منبع: www.pcworld.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 648
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 9,015
  • بازدید ماه : 19,537
  • بازدید سال : 130,032
  • بازدید کلی : 3,387,320
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner