loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 729 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

چگونگی اطلاع از آخرین تغییرات با نرم افزار WebSite-Watcher

wswss_main

برخی افراد علاقه زیادی به روزنامه‌ها و خبرهای داغ آنها دارند. برخی دیگر نیز گاهی اوقات خبرهایی را می‌شنوند كه به‌نظرشان داغ است اما وقتی برای دیگران بازگو می‌كنند، تازه متوجه می‌شوند خبرشان چندان هم دست اول نبوده! البته بعضی خبرها چندان مهم نیست؛ اما گاهی اوقات یك خبر یا یك اتفاق ممكن است از اهمیت بسیاری برخوردار باشد.

یكی از رایج‌ترین این خبرها آگهی مناقصات و مزایداتی است كه بسیاری از شركت‌ها با آن سر و كار دارند. این روزها شركت‌ها و سرویس‌های آنلاین مختلفی ایجاد شده است كه به‌طور تخصصی به جمع‌آوری اخبار مناقصات و مزایدات از سایت‌ها و نشریات مختلف پرداخته و تمام آنها را دسته‌بندی شده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. هزینه اشتراك در این سرویس‌ها نیز باتوجه به حجم اطلاعات موجود و میزان داغ بودن آگهی‌هایشان سالانه به بیش از نیم میلیون تومان هم می‌رسد! این سرویس تنها یكی از مواردی است كه اهمیت اطلاع یافتن از برخی اخبار و آگهی‌ها را نشان می‌دهد. موارد دیگری نیز وجود دارد كه اطلاع یافتن از تغییرات و به‌روزرسانی‌های به‌وجود آمده در آنها دارای اهمیت است.

باتوجه به اهمیت این موضوع و رشد روزافزون شركت‌هایی كه به جمع‌آوری اخبار و اطلاعات از سایت‌های مختلف پرداخته و آنها را به‌صورت اخبار دست اول در اختیار شما قرار می‌دهد، این هفته قصد داریم نرم‌افزاری را معرفی كنیم كه به شما این امكان را می‌دهد تا داغ‌ترین‌ها را خودتان پیدا كنید و اولین نفری باشید كه از آخرین تغییرات باخبر می‌شود.

نظارت نامحسوس

راحت‌ترین روش برای آگاهی از آخرین تغییرات و به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در یك یا چند سایت و صفحه اینترنتی، باز كردن آنها در مرورگر و خواندن محتوای موجود در آنهاست. اگر این كار را فقط برای دو یا سه سایت و آن هم روزی دو تا سه بار بخواهید انجام دهید، هیچ مشكل خاصی وجود ندارد! اما اگر تعداد این سایت‌ها صدها مورد باشد و حداقل هر 30 دقیقه یا هر ساعت یك‌بار نیز آنها را بررسی كنید، مطمئنا علاوه بر خسته‌كننده بودن این كار حتی قادر به انجام آن نخواهید بود؛ چرا كه صد سایت یا صفحه اینترنتی محتوای مختلفی را در خود جای می‌دهد و انسان نمی‌تواند براحتی از كوچك‌ترین تغییرات به‌وجود آمده در آنها مطلع شود. در چنین شرایطی نرم‌افزار WebSite-Watcher را به شما پیشنهاد می‌كنیم. این نرم‌افزار در حالت كلی همان كاری را انجام می‌دهد كه در ساده‌ترین شكل ممكن باید انجام شود. یعنی تمام سایت‌های مورد نظرتان را در بازه‌های زمانی 30 دقیقه یا یك ساعت ـ كه از جانب شما مشخص شده‌ است ـ بررسی كرده و تغییرات رخ داده شده در آنها را به اطلاع شما می‌رساند. نرم‌افزار فوق برای آگاهی یافتن از تغییرات به‌وجود آمده در محتوا، یك كپی از آخرین بررسی خود را ذخیره كرده و در بررسی بعدی، آن را با كپی موجود مقایسه می‌كند. در این شرایط همه تغییراتی كه طی دو بررسی مشاهده می‌شود، برای شما به نمایش درمی​آید و به این ترتیب براحتی می‌توانید از آخرین به‌روزرسانی‌ها مطلع شوید.

بررسی خودكار انواع صفحات وب با فرمت‌های مختلف اعم از html, asp, php و... در كمترین بازه‌های زمانی و با بالاترین دقت، از جمله امكانات بخش مانیتورینگ نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

هوشمند، سریع، دقیق

wswss_forum_200

اگر یك كاربر هنگام مراجعه به سایت موردنظر خود با صفحه ورود روبه‌رو شود، از اطلاعات كاربری خود استفاده كرده و عملیات ورود در سایت را به‌انجام می‌رساند. همچنین در صورتی كه بخواهید محتوای مطرح شده در تالارهای گفتمان را پیگیری كنید، بخوبی می‌دانید كه پس از ورود به سایت موردنظر باید به تالارهای موجود مراجعه كرده و جدیدترین گفت‌وگوها را مشاهده كنید. كاربران در موارد دیگر همچون بررسی فیدهای خبری، مشاهده اسناد و فایل‌های متنی- پی‌دی‌اف و اكسل نیز می‌توانند چگونگی بررسی محتوا را مشخص كرده و به مشاهده محتوا بپردازند. یكی از امكانات منحصر‌به‌فرد نرم‌افزار WebSite-Watcher نیز پشتیبانی از همین توانایی‌های كاربران انسانی است! این نرم‌افزار می‌تواند به‌صورت كاملا هوشمند صفحات دارای رمز عبور را تشخیص داده و از رمز مربوط برای ورود به آنها استفاده كند. علاوه بر این كاملا با اعمال روش بررسی تغییرات در تالارهای گفت‌وگو در این سایت‌ها سازگاری دارد. خواندن محتوای متنی موجود در فایل‌های اكسل و پی‌دی‌اف نیز از دیگر امكاناتی است كه در این نرم‌افزار مشاهده می‌شود.

چه‌چیزی بررسی شود؟

تعداد بازدیدكنندگان، ساعت، تاریخ و مواردی از این قبیل جزو بخش‌هایی است كه دائم در سایت‌ها تغییر می‌كند. نرم‌افزار WebSite-Watcher برای جلوگیری از نمایش دائم این تغییرات خسته‌كننده، قابلیتی را به‌عنوان فیلتر دارد كه به‌كمك آن می‌توانید بخش‌هایی از سایت را كه اعمال تغییرات در آنها اهمیتی ندارد، جزو بخش‌های «نادیده گرفتنی» در نظر بگیرید و برعكس. اگر قصد دارید فقط بخش كوچكی از محتوای یك سایت را بررسی كنید، می‌توانید آن بخش را به‌صورت «بخش موردنظر برای بررسی» مشخص كنید.

علامت‌گذاری تغییرات با رنگ‌های دلخواه، بررسی وجود كلماتی بخصوص در صفحات مورد نظر و بررسی كل لینك‌های موجود در یك سایت به‌جای بررسی یك صفحه، از جمله امكانات این بخش به‌شمار می‌رود.

چه‌موقع بررسی شود؟

تا این بخش از كار می‌توانید از نرم‌افزار بخواهید چه چیزهایی را به‌صورت خودكار بررسی كند و تغییرات به‌وجود آمده در آنها را به شما نشان دهد. در این مرحله از كار باید بازه‌های زمانی این بررسی‌ها را مشخص كنید. به‌عنوان مثال ممكن است بخواهید سایتی كه قیمت طلا را نشان می‌دهد، هر ده دقیقه یك‌بار و سایت باشگاه فوتبال مورد علاقه‌تان را هر سه ساعت یك‌بار بررسی كنید. قابلیت زمان‌بندی خودكار و دستی به شما این امكان را می‌دهد تا به دو صورت این بررسی را انجام دهید. در حالت دستی، بررسی صفحات مشخص شده با كلیك روی گزینه Check صورت می‌گیرد و تعداد دفعات این بررسی با تعداد دفعات استفاده شما از این گزینه برابر است.

در حالت خودكار می‌توانید برای هر سایت یا مجموعه‌ای از سایت‌ها و صفحات، بازه‌های زمانی مختلفی را مشخص كنید. این بازه‌های زمانی می‌تواند برمبنای ثانیه، دقیقه، ساعت، روز و... محاسبه شود.

كامل‌ترین

نرم‌افزار WebSite-Watcher قابلیت‌ها و امكانات بسیاری را در خود جای داده است و به‌جرات می‌توان گفت این نرم‌افزار برای برآورده كردن نیاز شماست. برخی از دیگر امكانات قابل ذكر در این نرم‌افزار عبارت است از:

ـ اطلاع‌رسانی: پخش هشدارهای صوتی، ارسال ایمیل و نمایش تغییرات توسط برنامه موردنظرتان.

ـ آرشیو و ذخیره‌سازی: نرم‌افزار WebSite-Watcher این توانایی را دارد تا پس از هر بررسی، نسخه‌ای از صفحه بررسی شده را روی هارد‌دیسك شما ذخیره و آرشیوهایی را از صفحات بررسی شده ایجاد كند. شما می‌توانید بدون نیاز به اینترنت و به‌صورت آفلاین به مشاهده این نسخه‌های ذخیره شده بپردازید و در صورت نیاز نیز با استفاده از آرشیوهای موجود، سابقه تغییرات در سایت‌ها را بررسی كنید.

ـ هماهنگی با دیگران: اگر بخواهید همچون بعضی شركت‌ها به‌طور تخصصی روی اطلاعات درج شده در برخی سایت‌ها تمركز كنید و این اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار دهید، می‌توانید با استفاده از قابلیت هماهنگ‌سازی در این نرم‌افزار، مجموعه كاملی از سایت‌های موردنظر را برای جمع‌آوری اطلاعات انتخاب كنید. به‌كمك این قابلیت، چند كاربر می‌توانند فهرست سایت‌های خود را به اشتراك گذاشته و ضمن هماهنگ‌سازی آنها با یكدیگر، فهرستی جامع و كامل را برای استخراج اطلاعات ایجاد كنند.

- پشتیبان‌گیری سریع و آسان: پشتیبان‌گیری از همه اطلاعات موجود در نرم‌افزار از دیگر امكاناتی است كه در این برنامه به چشم می‌خورد. تهیه نسخه پشتیبان از تنظیمات نرم‌افزار، فهرست سایت‌های مورد بررسی، بازه‌های زمانی و جزئیات مشخص شده برای هر سایت و... از جمله ویژگی‌های این بخش به‌شمار می‌رود.

اگر می‌خواهید سایت‌های مورد علاقه خود را لحظه‌به‌لحظه زیر نظر داشته باشید و از بروز كوچك‌ترین تغییرات در آنها باخبر شوید، می‌توانید نسخه رایگان این نرم‌افزار را با قابلیت اجرا روی نسخه‌های 32 و 64 بیت سیستم‌عامل ویندوز 2000، اكس‌پی، ویستا، 7 و 8 و محدودیت استفاده به مدت 30 روز از لینك زیر دانلود كنید:

http:‌/‌‌/‌www.aignes.com‌/‌download‌/‌ wswsetup.exe 

منبع: کلیک جام جم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 278
  • بازدید امروز : 916
  • باردید دیروز : 714
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,630
  • بازدید ماه : 1,630
  • بازدید سال : 167,333
  • بازدید کلی : 3,424,621
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner