loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 857 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (1)
نمايش در اندازه و مكان دلخواه شما
تصوير در تصوير
تماشاي مسابقات فوتبال و ديگر برنامه‌هاي شبكه‌هاي تلويزيوني به‌صورت آنلاين در رايانه بسيار لذت‌بخش است؛ اما اين لذت زماني بيشتر مي‌شود كه بتوانيد همزمان با مشاهده برنامه مورد علاقه به كار‌كردن با رايانه و انجام امور روزمره خود نيز بپردازيد.

 همان‌طور كه مي‌دانيد بسياري از شبكه‌ها و برنامه‌هاي آنلاين در مرورگر بارگذاري مي‌شوند و به‌همين دليل نيز امكان مشاهده همزمان آنها و انجام فعاليت‌هاي ديگر همچون كار با نرم‌افزار Word براي شما وجود ندارد؛ زيرا يكي از پنجره‌هاي مرورگر يا نرم‌افزار Word بايد روي ديگري قرار گيرد. كوچك‌كردن پنجره‌ها و در كنار يكديگر قرار دادن آنها هم روش مناسبي نيست، چرا كه نه از برنامه مورد علاقه‌تان چيزي قابل مشاهده است و نه مي‌توانيد در پنجره‌اي كوچك به انجام كار ديگر بپردازيد. نرم‌افزار VideoClone چاره اين مشكل است. با اين نرم‌افزار شما مي‌توانيد از هر ويدئويي در هر برنامه يك كپي ايجاد كرده و آن را در هر بخش و به هر اندازه‌ روي صفحه‌نمايش مشاهده كنيد.

به‌اين ترتيب مي‌توانيد براحتي محدوده فيلم مورد پخش در مرورگر را انتخاب كنيد و پس از آن يك كپي از فيلم در حال پخش را كنار صفحه نمايش روي پنجره نرم‌افزار Word قرار دهيد و هنگام كار با برنامه به مشاهده فوتبال يا ديگر برنامه‌هاي مورد علاقه‌تان نيز بپردازيد.

اين نرم‌افزار در حالت كلي قابليت تصوير در تصوير را كه در بسياري از تلويزيون‌هاي امروزي وجود دارد، به رايانه شما مي‌آورد و امكان مشاهده چند فيلم و نماآهنگ به‌طور همزمان را نيز در اختيارتان قرار مي‌دهد.

از ديگر امكانات منحصر‌به‌فردي كه با استفاده از اين برنامه در اختيار شما قرار مي‌گيرد، قابليت ضبط فيلم‌هاي در حال پخش با يك كليك است! به‌اين ترتيب مي‌توانيد براحتي و بدون نياز به هيچ روش پيچيده‌اي فقط با يك بار كليك ماوس، فيلم‌هاي موردنظرتان را ضبط و آن را روي رايانه خود ذخيره كنيد.

اين نرم‌افزار در همه نسخه‌هاي ويندوز قابل استفاده است و مي‌توانيد آخرين نسخه آن را از لينك زير دانلود كنيد:

http://downloads.wmrecorder.com/install_videoclone.exe

امير عصاري

 
برچسب ها دانلود رایگان نرم‌افزار VideoClone،دانلود نرم‌افزار VideoClone، نرم‌افزار VideoClone , نمایش فیلم نرم‌افزار VideoClone،نمایش فیلم و انجام کارهای دیگر با نرم‌افزار VideoClone , بهترین نرم افزار تماشای ویدیو و کارهای دیگر با نرم‌افزار VideoClone , دانلود ورژن جدید نرم‌افزار VideoClone , آخرین ورژن نرم‌افزار VideoClone , با نرم‌افزار VideoCloneراحت به کارهایتان برسید , با نرم‌افزار VideoClone هم ویدیو ببینید و هم به کارهایتان برسید , بهترین نرم افزار برای تماشای ویدیو و انجام کارهای دیگر، نرم‌افزار VideoClone در گچساران کلیک، , نرم‌افزار VideoClone را در گچساران کلیک دانلود نمایید،آموزش نرم‌افزار VideoClone،آموزش تصویری نرم‌افزار VideoClone , راهکاری تازه برای تماشای فیلم در مرورگر،بهترین گزینه برای تماشای آنلاین و انجام همزمان کارهای دیگر , دانلود نرم‌افزار VideoClone برای ضبط ویدیوهای آنلاین , ضبط ویدیوهای آنلاین براحتی با نرم‌افزار VideoClone , با نرم‌افزار VideoClone با یک کلیک ویدیوهای آنلاین را ضبط نمایید،با نرم‌افزار VideoClone براحتی فیلمهایتان را ضبط نمایید ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1348/10/11 و 7:28 دقیقه ارسال شده است

جاب بود


کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 821
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 9,188
  • بازدید ماه : 19,710
  • بازدید سال : 130,205
  • بازدید کلی : 3,387,493
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner