loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 930 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

راه‌اندازی

اجازه بدهید فرض کنیم شما دو کامپیوتر (یا بیشتر) را در اختیار دارید که ویندوز ۷ را اجرا می‌کنند و از نظر سخت‌افزاری با استفاده از یک ساختار شبکه به یکدیگر متصل شده‌اند. حالا ما تصمیم داریم یک Homegroup را روی یکی از این سیستم‌ها را‌ه‌اندازی کرده و سپس سایر کامپیوترها را به آن اضافه کنیم.

برای شروع کار، به منوی Start رفته و عبارت homegroup را در فیلد جستجو وارد کنید. شما همچنین می‌توانید پانل کنترل ویندوز را باز کرده و سپس روی اپلت Homegroup کلیک کنید. حالا در پنجره‌ای که باز می‌شود، روی کلید Create a Homegroup کلیک کنید.

در صفحه بعد، مواردی که می‌خواهید با سایر کامپیوترها در Homegroup جدید به اشتراک گذاشته شوند را انتخاب کرده و سپس روی کلید Next کلیک کنید. به این ترتیب Homegroup شما ایجاد شده است و ویندوز یک کلمه عبور را تولید می‌کند که سایر کامپیوترهای داخل شبکه شما برای پیوستن به Homegroup جدید، به این کلمه عبور نیاز خواهند داشت.

شاید مجبور شوید چند لحظه منتظر بمانید تا کار به اشتراک گذاری کتابخانه‌های Homegroup به پایان برسد. آیتم‌هایی که در بخش Share libraries and printers قرار گرفته‌اند تا زمانی که کار فرآیند اشتراک‌گذاری به پایان نرسد، غیرفعال (خاکستری) خواهند بود.

در صورتی که ترجیح می‌دهید خودتان کلمه عبوری را برای Homegroup انتخاب کنید تا به یاد سپردن آن برایتان آسان‌تر باشد، می‌توانید در بخش Other homegroup actions روی گزینه Change the password کلیک کنید تا پنجره جدیدی باز شود که به شما اجازه می‌دهد کلمه عبور مورد نظر خود را وارد کنید.

کلمه عبور جدید خود را با دقت در فیلد مربوطه تایپ کرده و سپس روی کلید Next کلیک کنید. به این ترتیب صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد تعویض کلمه عبور با موفقیت انجام شده است. حالا روی FInish کلیک کنید.

حالا که Homegroup جدید خود را راه‌اندازی کردیم، وقت آن رسیده است که کامپیوترهای دیگری را به آن اضافه کنیم. به همان روشی که قبلا  توضیح دادیم (پانل کنترل ویندوز یا فیلد جستجوی منوی Start)، روی کامپیوتر دوم خود به پنجره Homegroup بروید. در این صفحه، شما توضیحی درباره Homegroup جدید خود را مشاهده خواهید کرد. برای پیوستن به آن، روی کلید Join Now کلیک کنید.

در مرحله بعد باید درباره مواردی که می‌خواهید روی کامپیوتر دوم شما به اشتراک گذاشته شوند، تصمیم بگیرید. در این بخش، علاوه بر چاپگرها می‌توانید فولدرهای بخش Libraries خود را نیز به اشتراک بگذارید. پس از انتخاب مواردی که به اشتراک گذاشته می‌شوند، روی کلید Next کلیک کنید. در مرحله بعد باید کلمه عبوری که توسط ویندوز برای Homegroup ایجاد شده یا خودتان انتخاب کرده‌اید را وارد کنید تا اجازه پیوستن به گروه را داشته باشید. پس از تایپ دقیق کلمه عبور، روی Next کلیک کنید.

به شرط آن‌که اتصال شبکه برقرار بوده و شما کلمه عبور را به‌طور صحیح وارد کرده باشید، صفحه‌ای مانند شکل ۵ را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد عملیات پیوستن به Homegroup با موفقیت انجام شده است. شما باید این مراحل را روی تمام کامپیوترهای ویندوز ۷ که مایل هستید به Homegroup ملحق شوند تکرار کنید. پس از اتمام این کار، می‌توانید مرورگر ویندوز را باز کرده و Homegroup جدید خود را در پانل سمت چپ پنجره مرورگر ببینید.

دردسرهای فراموشی

احتمال زیادی وجود دارد که شما پس از مدتی کلمه عبور Homegroup خود را از یاد ببرید زیرا تنها زمانی به آن نیاز خواهید داشت که بخواهید یک کامپیوتر ویندوز ۷ جدید را به Homegroup اضافه کنید. در چنین مواردی اصلا  نگران نشوید، زیرا به سادگی می‌توانید کلمه عبور مورد نظر را پیدا کنید، البته به شرط آن‌که بدانید کجا به جست‌وجوی آن بپردازید.

مرورگر ویندوز خود را باز کرده (دو بار روی آیکن Computer کلیک کنید) و سپس گزینه Homegroup را در پانل سمت چپ پنجره پیدا کنید. روی این گزینه کلیک راست کرده و سپس در منویی که ظاهر می‌شود، View the HomeGroup password را انتخاب کنید.به این ترتیب شما می‌توانید کلمه عبور خود را مشاهده کنید و حتی یک گزینه برای چاپ آن نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اشتراک‌گذاری

ممکن است پس از مدتی متوجه شوید که می‌خواهید منابع جدیدی را روی کامپیوترهای حاضر در Homegroup خود به اشتراک بگذارید، یا این‌که ترجیح می‌دهید بعضی از منابع به اشتراک گذاشته شده روی Homegroup دیگر برای سایر کامپیوترها قابل دسترسی نباشند. برای انجام این‌کار، در پانل کنترل ویندوز روی آیکن Homegroup کلیک کنید تا پنجره Change homegroup settings باز شود. در بخش Share Libraries and printers، تیک مقابل گزینه‌هایی که دیگر مایل نیستید به اشتراک گذاشته شوند را بردارید.

اگر می‌خواهید یک کتابخانه را به اشتراک بگذارید، اما نمی‌خواهید یک فایل معین در داخل آن به اشتراک گذاشته شود، به کتابخانه مورد نظر رفته، فایل (یا فایل‌های) مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در نوار ابزار پنجره مرورگر از منوی Share with گزینه Nobody را انتخاب کنید.

.

شما در عین حال می‌توانید با کلیک راست روی فایل مورد نظر، در منوی Context به همین گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که با اعمال تنظیمات فوق، نمادی به شکل یک قفل روی آیکن فایل مورد نظر شما ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد فایل با هیچکس به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

در عین حال شما می‌توانید از این روش برای کنترل مجوزهای دسترسی کاربران به فایل‌های مختلف استفاده کنید. برای نمونه، ممکن است بخواهید یک کاربر در گروه خانگی شما قادر به خواندن یک سند باشد، اما نتواند آن را تغییر دهد. در این وضعیت، می‌توانید به سادگی گزینه Homegrroup )Read) را از منوی Share with انتخاب کنید.

جدایی

گاهی اوقات ممکن است ترجیج بدهید که یکی از کامپیوترهای شما Homegroup را ترک کند زیرا نمی‌خواهید فرد دیگری به فایل‌های ذخیره شده روی آن یا چاپگری که به این کامپیوتر متصل شده است، دسترسی داشته باشد. پیش از آن‌ که کامپیوتر مورد نظر را از Homegroup جدا کنید، بهتر است مطمئن شوید که تمام فایل‌های ضروری خود را مابین کامپیوترهایتان جابه‌جا کرده‌اید زیرا پس از ترک یک Homegroup، هیچیک از کامپیوترهای دیگری که در Homegroup حضور دارند قادر نخواهند بود به داده‌هایی که روی این کامپیوتر به اشتراک گذاشته شده است دسترسی پیدا کنند (و برعکس). حالا به پانل کنترل ویندوز رفته و روی آیکن Homegroup کلیک کنید. در بخش Other homegroup actions، روی گزینه Leave the homegroup کلیک کنید. در پنجره بعدی، یک‌بار دیگر گزینه Leave the homegroup را انتخاب کنید. شما در عین حال می‌توانید گزینه Dont leave, but change what I’m sharing را انتخاب کنید. این گزینه به شما امکان می‌دهد تنظیمات اشتراک‌گذاری منابع روی کامپیوتر مورد نظر خود را تغییر دهید.چند لحظه صبر کنید تا فرآیند جداسازی کامپیوتر از Homegroup تکمیل شود. پس از اتمام کار، پیامی را مشاهده خواهید کرد که به شما اعلام می‌کند با موفقیت از Homegroup خارج شده‌اید. روی کلید Finish کلیک کنید تا کارتان در اینجا به پایان برسد.

از کار انداختن Homegroup

اگر می‌خواهید یک کتابخانه را به اشتراک بگذارید، اما نمی‌خواهید یک فایل معین در داخل آن به اشتراک گذاشته شود، به کتابخانه مورد نظر رفته، فایل (یا فایل‌های) مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در نوار ابزار پنجره مرورگر از منوی Share with گزینه Nobody را انتخاب کنید.

شما در عین حال می‌توانید با کلیک راست روی فایل مورد نظر، در منوی Context به همین گزینه‌ها دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که با اعمال تنظیمات فوق، نمادی به شکل یک قفل روی آیکن فایل مورد نظر شما ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد فایل با هیچکس به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

در عین حال شما می‌توانید از این روش برای کنترل مجوزهای دسترسی کاربران به فایل‌های مختلف استفاده کنید. برای نمونه، ممکن است بخواهید یک کاربر در گروه خانگی شما قادر به خواندن یک سند باشد، اما نتواند آن را تغییر دهد. در این وضعیت، می‌توانید به سادگی گزینه Homegrroup )Read) را از منوی Share with انتخاب کنید.

در کادر محاوره‌ای جدیدی که باز می‌شود، به زبانه General بروید. با استفاده از منوی آبشاری مقابل گزینه Startup Type، گزینه Disabled را انتخاب کرده و سپس برای متوقف کردن سرویس مورد نظر روی کلید Stop کلیک کنید. پس از اتمام این کار، باید سرویس Homegroup Provider را نیز به همین روش غیرفعال کنید. پس از پشت سر گذاشتن این مراحل، متوجه خواهید شد که گزینه Homegroup از پانل سمت چپ پنجره مرورگر ویندوز شما ناپدید شده است.

برچسب ها آموزش روش ایجاد یک شبکه‌ی خانگی در ویندوز ۷، , آموزش روش ایجاد یک شبکه‌ی خانگی در ویندوز ۷در گچساران کلیک , روش ایجاد یک شبکه‌ی خانگی در ویندوز ۷ , چگونگی روش ایجاد یک شبکه‌ی خانگی در ویندوز ۷ , آکوزش چگونگی روش ایجاد یک شبکه‌ی خانگی در ویندوز ۷ , روش روش ایجاد یک شبکه‌ی خانگی در ویندوز ۷ , روش ایجاد یک شبکه‌ی خانگی در ویندوز ۷ودسترسی به یک کامپیوتر از راه دوربانرم‌افزار , آموزش ویندوز 7 , مقالات ،مقالات علمي و آموزشي ،آموزش اينترنت و كامپيوتر،دنياي فناوري و اطلاعات ، جديد ترين اخبار دنياي امقالاتمقالات ،مقالات علمي و آموزشي ،آموزش اينترنت و كامپيوتر،دنياي فناوري و اطلاعات ، جديد ترين ا , ویندوز 7 , دسترسی به یک کامپیوتر از راه دوربانرم‌افزار TeamViewer , آموزش رایگان دسترسی به یک کامپیوتر از راه دوربانرم‌افزار TeamViewer , درباره دسترسی به یک کامپیوتر از راه دوربانرم‌افزار TeamViewer , دانلود دسترسی به یک کامپیوتر از راه دوربانرم‌افزار TeamViewer , آموزش دسترسی به یک کامپیوتر از راه دوربانرم‌افزار TeamViewer , آموزش گچساران کلیک دسترسی به یک کامپیوتر از راه دوربانرم‌افزار TeamViewer , با گچساران کلیک در دسترسی به یک کامپیوتر از راه دوربانرم‌افزار TeamViewer , چگونگی دسترسی به یک کامپیوتر از راه دوربانرم‌افزار TeamViewer , نرم‌افزار TeamViewer،دانلودنرم‌افزار TeamViewer،دانلودرایگاننرم‌افزار TeamViewer،دانلودرایگان و جدیدترین ورژن نرم‌افزار TeamViewer، , دانلود از گچساران کلیک برای نرم‌افزار TeamViewer , نرم‌افزار TeamViewer را از گچساران کلیک دانلود نمایید،آموزش گچساران کلیک از نرم‌افزار TeamViewer،آموزش و دانلود نرم‌افزار TeamViewer،آموزش ر ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهمان در تاریخ 1348/10/11 و 6:32 دقیقه ارسال شده است

مرسی واقعا واظح و کامل توضیح دادی رفیق

این نظر توسط lilipood در تاریخ 1348/10/11 و 6:31 دقیقه ارسال شده است

mr30 jaleb o amozandeh mesle hamishe


کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 469
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 1,037
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 7,015
  • بازدید ماه : 7,015
  • بازدید سال : 172,718
  • بازدید کلی : 3,430,006
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner