loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 939 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (4)

با وجود تأمین آب گچساران
روستای امامزاده جعفر گچساران مشکل کم‌آبی دارد

خبرگزاری فارس: دهیار روستای امامزاده جعفر(ع)گچساران گفت: روستای امامزاده جعفر(ع) با دارابودن چاه‌های عمیق و نیمه‌عمیق، تأمین‌کننده آب گچساران بوده در حالیکه خود با مشکل کم‌آبی رو‌به‌رو است.

خبرگزاری فارس: روستای امامزاده جعفر گچساران مشکل کم‌آبی دارد

علی‌اکبر فولادی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: روستائیان و کشاورزان بیش از افراد دیگر جامعه نیازمند خدمت‌رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از فقر هستند.

وی نقش مهم و تأثیرگذار روستائیان و کشاورزان در تولید محصولات غذایی و کشاورزی را از دیگر ضرورت‌های توسعه روستایی عنوان کرد.

* امامزاده جعفر(ع) از قطب‌های اصلی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد است

دهیار روستای امامزاده جعفر(ع) این روستا را یکی از قطب‌های اصلی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: انواع محصولات کشاورزی تولیدی این روستا از جمله سبزی و سیفی‌جات، تأمین‌کننده نیازهای کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای استان‌های همجوار است.

فولادی جمعیت ساکن در روستای امامزاده جعفر(ع) در حال حاضر را افزون بر 600 نفر اعلام و تصریح کرد: با تبدیل بیش از 10 هکتار زمین کشاورزی به مسکونی، مهاجرت معکوس از شهر به این روستا در حال شکل‌گیری بوده به گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 70 واحد مسکونی جدید در این روستا احداث شده است.

وی با تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در رفع چهره محرومیت از روستای امامزاده جعفر(ع) ابراز داشت: مشکل اساسی روستای امامزاده جعفر(ع) کم‌آبی این روستا است.

فولادی خاطرنشان کرد: در حالی که تأمین بخش زیادی از آب شرب گچساران از دشت امامزاده جعفر(ع) صورت می‌گیرد اما آب شرب این روستا از طریق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به صورت چند ساعت در روز تأمین می‌شود.

* توجه و خدمات‌رسانی به امامزاده جعفر(ع) در سال‌های اخیر شتاب گرفته است

دهیار روستای امامزاده جعفر(ع) با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و با تأکید بر لزوم حل مشکل کم‌آبی در این روستا افزود: این به دور از انصاف است که با وجود اینکه آب مورد نیاز گچساران از روستای امامزاده جعفر(ع) تأمین می‌شود اما ساکنان روستا در فصل‌های مختلف سال و به ویژه در فصل تابستان با مشکل شدید کم‌آبی مواجه باشند.

فولادی روند اجرای طرح هادی در این روستا را مطلوب عنوان کرد و بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مسئولان نظام خدمات‌ ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف برای این روستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به افزایش خدمات‌رسانی به روستاهای گچساران در سال‌های اخیر تصریح کرد: تمامی معابر این روستا دارای پل هستند و بیش از 4 هزار متر عملیات جدول‌گذاری چهره روستا را تغییر داده است.

فولادی روند جمع‌آوری زباله‌ها در روستای امامزاده جعفر(ع) گچساران را مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: زباله‌ها و پسماندها در این روستا به صورت سه روز در هفته جمع‌آوری می‌شود.

دهیار امامزاده جعفر(ع) یادآور شد: این روستا بیش از یک‌هزار و 500 هکتار زمین آبی دارد که با کشت بیش از 50 هکتار سبزیجات، سبزی کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های همجوار را تأمین می‌کند.

فولادی اشتغال در زمینه تولید سبزی در امامزاده جعفر(ع) را افزون بر یک‌هزار نفر عنوان کرد و افزود: دشت عبدالان یکی از قطب‌های تولید سبزی در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به کمبود کود کشاورزی و مشکل توزیع کود میان کشاورزان از مسئولان خواست نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

به گزارش فارس، روستای امامزاده جعفر(ع) یکی از روستاهای دهستان امامزاده جعفر در بخش مرکزی گچساران است که در 15 کیلومتری این شهرستان در مسیر اصلی جاده گچساران به یاسوج، شیراز و گچساران به اهواز قرار دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خادمی در تاریخ 1348/10/11 و 3:31 دقیقه ارسال شده است

تو یا خودت یکی از همون مدیرایی(سوء مدیر) یا هم کاسه داغتراز اتش.ماداریم از تشنگی خسارت میدیم که کارمونم کشاورزیه اخوی چی میگی تو

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1348/10/11 و 3:29 دقیقه ارسال شده است

اره راس میگن دارن آب شهر رو میدن ولی خدارو خوش میاد خودشون!!؟؟؟

این نظر توسط خادمی در تاریخ 1348/10/11 و 3:26 دقیقه ارسال شده است

چرا ما آب گچساران را تامین کنیم ولی خودمان تشنه بمانیم ایا نه اینکه سوء مدیریت باعث این مشکلات واقعا خنده دار میشود؟؟؟

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1348/10/11 و 7:16 دقیقه ارسال شده است

آقای پولادی شما که خودت مهندس گکشاورزی هستی چرا؟انگار تو دهنتون گذاشتن شما همون مشکل مردم رو همون کم آبی رو واقعی بیان کن نیازی نیست مراعات کنی و نه سیخ بسوز و نه کباب حرف بزنی .


کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 994
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 442
  • بازدید ماه : 20,325
  • بازدید سال : 130,820
  • بازدید کلی : 3,388,108
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner