loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1302 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (2)
زنده كردن دسکتاپ با ابزارك‌هاي دست ساز
یکی از جذابیت‌های ویندوز ویستا و نسخه‌های پس از آن از جمله ویندوز 7 و ویندوز 8، پشتیبانی از ابزارک‌های (گجت) دسکتاپ است. این ابزارک‌ها علاوه بر جذابیت، امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همین عامل موجب شده تا به یکی از محبوب‌ترین امکانات در سیستم‌عامل تبدیل شود. امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ تولید نرم‌افزار، ابزارک مربوط به نرم‌افزارشان را نیز ایجاد کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین برخی از این شرکت‌ها فقط به تولید این ابزارک‌ها می‌پردازند و هر روز امکانات مختلفی را با ابزارک‌های زیبا، کوچک و کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تا به‌حال به فکر ساخت ابزارک شخصی برای خودتان افتاده‌اید؟ ابزارکی که با استفاده از آن بتوانید به پوشه دلخواهتان دسترسی پیدا کنید یا سایتی را که همیشه از آن بازدید می‌کنید با یک کلیک باز کنید یا حتی اگر صاحب سایت یا وبلاگ هستید، ابزارک شخصی سایت خود را ایجاد کنید و آن را در اختیار بازدیدکنندگان سایتتان قرار دهید.

دسکتاپ را زنده کنید

نرم‌افزار پیشنهادی این هفته ما Gadge It نام دارد. Gadge It ابزاری قدرتمند با روش کار بسیار آسان از سری محصولات Ashampoo است که شما را قادر می‌سازد در چند دقیقه و بدون نیاز به مهارت، ابزارک‌های شخصی خودتان را ایجاد کنید.

این ابزارک‌ها می‌تواند یک برنامه کوچک، منوهای مرورگر، میانبر‌ برای دسترسی به فایل‌ها و پوشه‌های دلخواه و ... باشد که حتی در ویندوز اکس‌پی نیز قابل استفاده‌است. به کمک ابزارک‌ها می‌توانید به پوشه‌های مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشيد ، سایت‌هایی را که همیشه از آنها بازدید می‌کنید به‌ نمایش درآورید، به‌صورت مستقیم از دسکتاپ ایمیل بفرستید و... .

نرم‌افزار قدرتمند Gadge It به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین دانش از کار با رایانه و بدون نیاز به یک خط برنامه‌نویسی، ابزارک‌های شخصی خود را ایجاد کنید. محیط کاربری بسیار ساده با روش کار مرحله به مرحله در این نرم‌افزار شما را برای ایجاد ابزارک‌هایتان یاری می‌کند و امکان ایجاد ابزارک‌های مختلف با پشتیبانی از عملکردهای متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تنوع ابزارک‌ها

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفتیم، پشتیبانی از ابزارک‌ها در ویندوز ویستا و پس از آن آغاز شد، اما این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد تا برای ویندوز اکس‌پی نیز ابزارک بسازید! ابزارک‌های ساخته شده در این نرم‌افزار به 2 صورت ابزارک‌های Sidebar (مخصوص ویندوزهای ویستا و پس از آن) و ابزارک‌های مستقل (مخصوص تمامی ویندوزها از جمله ویندوز اکس‌پی) بوده که انتخاب در چگونگی ایجاد آنها با شماست.

ساخت مرحله ‌به ‌مرحله

ایجاد ابزارک‌ها و منوها با راهنمایی مرحله‌به‌مرحله Gadge It بسیار آسان است. در ابتدای کار باید یک عنوان برای پروژه خود انتخاب کنید، سپس در صورت نیاز، موزیک زمینه‌ای را برای آن در نظر بگیرید. در مرحله بعد با توجه به نیازتان ساخت یک ابزارک یا منو را آغاز کنید و در نهایت از آن استفاده كرده و در صورت تمایل، قابلیت اجرای خودکار را نیز به آن اضافه کنید.

اگر تا امروز هم به فکر انجام این کار نیفتاده‌ايد، احتمالا بدتان نمی‌آید برای شروع هم که شده اولین ابزارک ساخت خودتان را ایجاد کنید! نرم‌افزار فوق با پشتیبانی از زبان‌های مختلف از جمله فارسی در سیستم‌های عامل‌ ویندوز اکس‌پی، ویستا و 7 قابل استفاده است و می‌توانید نسخه‌ای از آن را با مراجعه به لینک زیر دانلود کنید:

http://www.ashampoo.com/ashampoo_gadge_it_sm.exe

امیر عصاری

کلیک


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shohreh در تاریخ 1348/10/11 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

درحدود 34 مگ دوست عزیز

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1348/10/11 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

ببخشید حجمش زیاده؟


کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 716
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 9,083
  • بازدید ماه : 19,605
  • بازدید سال : 130,100
  • بازدید کلی : 3,387,388
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner