loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 897 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)
چگونه در تعطيلات به سايت خود رونق ببخشيم؟
تعطيلات؛ فرصتي‌ براي افزايش ترافيک وب‌سايت
آیا شما هم به‌دنبال راهی هستید تا ترافیک وب‌سایت‌تان را بالا ببرید؟ ایام تعطیلات یک فرصت بسیار خوب برای صاحبان وب‌سایت‌ها به‌وجود می‌آورد تا به این مهم دست پیدا کنند. مساله‌ای که در اینجا وجود دارد این است که اهمیتی ندارد وب‌سایت شما درباره چه‌چیزی است. شما می‌توانید با یک بلاگ یا ایده‌ای رقابت‌زا که مناسب تعطیلات است، شروع کنید. در این مقاله این مسائل بررسی می‌شود: چرا ایام تعطیلات به افزایش ترافیک وب‌سایت منجر می‌شود، چگونگی برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده از فواید تعطیلات و همچنین ارائه یک‌سری ایده برای وب‌سایت‌های شما در ایام تعطیلات.

چرا تعطیلات، ترافیک وب‌سایت‌ها را به‌وجود می‌آورد؟

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد چرا در زمان تعطیلات، ترافیک سایت‌ها بالا می‌رود، ولی دلایلی که در اینجا آورده‌شده مهم‌ترین آنهاست.

تعطیلات سرگرمی هستند: ایام تعطیلات رویدادی برای سرگرمی و خوشگذرانی افراد به شمار می‌رود. این سرگرمی، مردم را شاد می‌سازد. تعطیلات زمانی است که مردم به‌دنبال چیزهای سرگرم‌کننده می‌گردند و تلاش می‌کنند زمان بیشتری برای تمرکز روی سرگرم‌کننده‌ها صرف کنند. برای بیشتر افراد، تعطیلات ابتدای سال، روزهای خوش سال پیش‌روست. هنگامی که افراد دنبال چیزهایی هستند که می‌خواهند زمانشان را با آنها صرف کنند، یکی از راه‌ها گشت‌وگذار آنلاین و گرفتن ایده‌هایی است که با آن تعطیلاتشان را سپری کنند.

زمان فراغت از کار: همه ما این مساله را قبول داریم که هرچه میزان اوقات فراغت از کار بیشتر باشد، شخص زمان بیشتری را نیز برای آنلاین بودن قرار می‌دهد. امروزه بسیاری از افراد آنچنان سخت کار می‌کنند که دیگر زمانی برای جستجو در اینترنت ندارند. این مشکل در تعطیلات وجود نخواهد داشت و بسیاری از افراد به‌علت تعطیلی مراکز، زمان بیشتری برای دیگر کارها خواهند داشت که یکی از آن کارها جستجو در اینترنت است.

برنامه‌ریزی به تحقیق احتیاج دارد: تعطیلات ابتدای سال به برنامه‌ریزی احتیاج دارد و هر برنامه‌ریزی نیز به تحقیق. این تحقیق در هر زمینه‌ای می‌تواند باشد. از خرید مایحتاج گرفته تا تغییر دکوراسیون، آماده کردن غذا و... . بسیاری از افراد باید برای تعطیلات پیش‌روی خود برنامه‌ریزی کنند. هر زمان که یک شخص به برنامه‌ریزی برای یک رویداد مانند تعطیلات نوروز احتیاج پیدا می‌کند، زمان آنلاین بودن نیز افزایش می‌یابد.

مسافرت، افراد را به جستجو برای یافتن سرگرمی‌های مختلف وادار می‌کند: آیا تا به‌حال در تعطیلات نوروز به مسافرت رفته‌اید؟ ترافیک حرف اول را می‌زند! به‌این خاطر است که اغلب مردم در تعطیلات مسافرت می‌کنند. زمانی که مردم به مسافرت می‌روند، مخصوصا مسافت‌های طولانی یا مسافرت به مکان‌هایی که تاکنون نرفته‌اند، معمولا قبل از شروع سفر زمان زیادی را برای بررسی سفرشان در اینترنت می‌گذرانند و به‌دنبال مکان‌هایی هستند که در طول مسیر بتوانند توقف کنند. افراد به‌دنبال هرچیزی که باشند، نکته کلیدی آن است که آنها به‌طور آنلاین جستجو می‌کنند. دانستن این مساله یک فرصت خوب برای مالکان وب‌سایت‌ها فراهم می‌کند تا بخشی از ترافیک جستجو را از آن خود کنند.

برنامه‌ریزی برای تعطیلات پیش‌رو

به‌منظور جذب بخشی از ترافیک وب در تعطیلات، باید یک برنامه مشخص داشته باشید. این مساله مهم است که قبل از تعطیلات برنامه‌ریزی خود را آغاز کنید. بهتر است هنگام برنامه‌ریزی برای یک تعطیلات پیش‌رو به این پرسش‌ها توجه کنید:

چگونه می‌توانم تعطیلات پیش‌رو را با موضوعات وب‌سایت مرتبط کنم؟ تلاش دارم کدام دسته از مردم را به وب‌سایت خود جذب کنم؟ چه موضوعی را می‌توانم در وب‌سایتم قرار دهم تا بتوانم آن دسته مورد نظر از مردم را جذب خود کنم؟ کدام‌یک از کلمات کلیدی را باید در محتوای مرتبط با تعطیلات موجود در وب‌سایت استفاده کنم؟ از چه ابزار خارجی دیگری (مانند رسانه‌های اجتماعی) می‌توانم برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر در وب‌سایت استفاده کنم؟

با پاسخ دادن به این سوالات، شما شروع به شکل‌دهی ایده‌هایی برای تغییرات یا ایجاد محتوایی می‌کنید که برای تعطیلات پیش‌رو در وب‌سایت‌تان ارائه خواهید کرد.

چند قدم برای افزایش ترافیک وب‌سایت

درک فوق‌العاده بودن تعطیلات برای افزایش ترافیک وب‌سایت مساله بسیار مهمی است، ولی الان که این را متوجه شدیم زمان آن رسیده است تا ایده‌هایی برای استفاده بردن از فواید تعطیلات ارائه کنیم. به‌یاد داشته باشید با کمی خلاقیت، تقریبا هر وب‌سایتی (بدون توجه موضوع وب‌سایت) می‌تواند برای استفاده بردن از تعطیلات اقدام کند. در زیر ایده‌های ساده‌ برای استفاده بردن از تعطیلات آورده شده است تا کمکی به شما برای ایده‌های بهتر و جدیدتر شود. ممکن است تمام ایده‌های گفته شده به وب‌سایت شما مرتبط نباشد، ولی باید حداقل بتوانید تعدادی از آنها را استفاده کنید یا بخشی از آنها را مناسب با کار وب‌سایت‌تان تغییر دهید.

بسادگی می‌توانید یک تخفیف ویژه نوروزی برای محصولات یا سرویس خود ارائه کنید یا یک مسابقه مربوط به تعطیلات راه بیندازید. اگر محصولی نمی‌فروشید یا سرویسی ارائه نمی‌کنید می‌توانید کارت‌های هدیه بانک‌های مختلف یا هرچیزی را که فکر می‌کنید برای بازدیدکنندگان سایت شما باارزش است، خریداری و به برنده اهدا کنید. یک داستان درباره تعطیلات پیش‌رو در بلاگ خود بنویسید؛ درباره موضوع‌های مختلفی مانند تاریخچه نوروز یا تعطیلات، مقداری واقعیات درباره نوروز، یک تجربه یا خاطره شخصی و... می‌توان نوشت. حتی می‌توانید فهرستی از سرگرمی‌های جالب که می‌توان با دوستان و خانواده در تعطیلات انجام داد، ارائه کنید. یک کتاب الکترونیک (E-Book) کوتاه درباره نوروز بنویسید و برای دانلود رایگان و تنها درمقابل آدرس ایمیل خواننده در سایت قرار دهید. این ایمیل‌ها می‌تواند برای ارتباطات بعدی مفید باشد. یک دستور غذای مناسب برای تعطیلات منتشر کنید. یا اطلاعات فروش فروشندگان محلی را جمع کرده و در وب‌سایت خود به‌عنوان «راهنمای فروشگاه‌ها» برای خوانندگان قرار دهید. همچنین می‌توانید با یک وب‌سایت دیگر برای اجرای یک مسابقه یا قرعه‌کشی شریک شوید؛ این روش تبلیغی می‌تواند ترافیک جستجو را جذب کند، ولی نقطه ضعفی نیز دارد و آن، این است که ترافیک وب‌سایت بین شما و شریکتان مشترک می‌شود. همچنین می‌توانید یک فهرست از رویدادهای محلی را که در منطقه جغرافیایی شما و مرتبط با تعطیلات است، منتشر کنید. یا یک فهرست از فرصت‌هایی برای مشارکت تهیه کنید که افراد بتوانند در طول تعطیلات مشارکت کنند. اطلاعات مشارکت می‌تواند در طول تعطیلات ترافیک زیادی برای وب‌سایت جذب کند و همچنین می‌توانید از بخشی از این ترافیک برای تهیه فهرستی از فرصت‌های مشارکت مرتبط با موضوع‌های وب‌سایت خودتان استفاده کنید.

دوباره می‌گوییم که تمام اين ایده‌ها ممکن است برای وب‌سایت شما مناسب نباشد، ولی تعدادی از آنها را می‌توانید انجام دهید. مساله مهمی که باید به‌خاطر داشته باشید، این است که تعطیلات، فرصت بسیار مناسبی برای بالا بردن ترافیک وب‌سایت‌تان است. با یک برنامه‌ریزی کوچک و کمی خلاقیت، بدون توجه به موضوع وب‌سایت، قادر خواهید بود از فواید یک یا چند تعطیلات سال بویژه تعطیلات ابتدایی سال برای بالا بردن ترافیک وب‌سایت استفاده کنید.

محمدحسین کردونی

منبع: کلیک


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 244
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,510
  • بازدید ماه : 6,510
  • بازدید سال : 172,213
  • بازدید کلی : 3,429,501
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner