loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 879 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (1)
پاياني بر يك بازي زيبا در نسل هفتم
آخرين سرود شپرد
عنوان بازي: Mass Effect 3

پلتفرم: Xbox360، PS3، PC

ناشر: Electronic Arts 

سازنده: Bioware 

سبك: اكشن نقش‌آفريني

تاريخ انتشار: 16 اسفند 90

بزرگ‌ترين دشمنان بشر بالاخره مي‌آيند؛ ريپرها براي نابودي نسل فرزندان آدم آمده‌اند و تا اين وظيفه را به اتمام نرسانند، دست‌بردار نخواهند بود. خطري كه نه‌تنها آدميان، بلكه تمامي كهكشان را درگير خود خواهد كرد. تنها اميد نسل بشر در اين ميان، يك فرمانده‌ شكست‌ناپذير است؛ فرمانده‌اي كه طي سال‌هاي اخير بارها به خيانت و فساد متهم شده است و در هر صورت او را مسوول مرگ بسياري از ساكنان كهكشان و مسوول مرگ بشر مي‌دانند (بسته به انتخاب در قسمت اول) و همكاري او با سازمان فاسد سربروس، چيزي جز بي‌آبرويي برايش نياورده است. او در آخرين سفر خود، بنا به دستور آدميرال استيون هكت، به فضاي باتاري مي‌رود تا ماموري مخفي با نام دكتر آماندا كنسون را نجات دهد. طي اين ماموريت و پس از نجات دكتر، برملا مي‌شود ريپرها از طريق يك تقويت‌كننده‌ توده‌اي قصد بازگشت دارند. فرمانده شپرد، كه تصميمات دردسرسازش به افتخاراتش مي‌چربد، با نابودي اين تقويت‌كننده ورود ريپرها را به تاخير مي‌اندازد؛ عملي كه در نتيجه‌ آن، مرگ 300 هزار باتاري رقم مي‌خورد. اين آبروريزي مسوولان زميني را مجاب مي‌كند تا شپرد را براي محاكمه فرابخوانند. جلسه‌ محاكمه در شهري كه ظاهرا ونكوور آينده است، برگزار مي‌شود. ديري نمي‌پايد كه حمله‌ ناگهاني ريپرها جلسه را به‌هم مي‌ريزد و شپرد كه مي‌داند ماندنش در زمين هيچ فايده‌اي ندارد، از سياره‌ مادري مي‌گريزد تا از تمدن‌هاي سيارات ديگر براي مقابله با اين حمله‌ عظيم تقاضاي كمك كند. اوضاع زماني وخيم‌تر مي‌شود كه مي‌فهميم به علت قطع ارتباط شپرد با سربروس، مزدوران اين شركت منفور، دربه‌در به دنبالش مي‌گردند. در اين آشفته‌بازار هر چيزي ممكن است اتفاق بيفتد. حتي بعيد نيست در انتها شاهد شكست تراژدي‌گونه‌ شپرد در مقابل ريپرها باشيم. در هر صورت اين آخرين باري است كه نام كاپيتان شپرد را به عنوان كاراكتر اصلي اين سري عنوان محبوب دوست‌داشتني مي‌شنويم. بازي از 40 هزار خط ديالوگ ضبط شده بهره مي‌گيرد؛ يعني چيزي 2 برابر مقدار ديالوگ نسخه‌ اول و حدودا 2 برابر نسخه‌ دوم! پس منتظر باشيد داستاني عميق را تجربه كنيد. در مجموع، سازندگان در استوديو بايوور 12500 فايل موسيقي و صدا در بازي گنجانده‌اند. گفته شده به دليل تمركز روي عمق داستان، از تعداد كاراكترهاي فعال براي ماموريت‌ها كاسته شده و با وجود بازگشت تقريبا تمامي كاراكترهاي اصلي از 2 قسمت قبل، بيشتر آنها فقط نقش شخصيت پيش‌برنده‌ داستان را دارند. البته بازگشت تمامي كاراكترها منوط به اين است كه آنها را در قسمت‌هاي قبل به كشتن نداده باشيد.

در اثر توده‌اي 3، المان‌هاي نقش‌آفريني دستخوش تغيير شده‌اند. سيستم ارتقاي كاراكتر جزييات بيشتري يافته، و تنظيمات سلاح پيشرفته‌تر شده‌ است. بازيكنان قابليت‌هايي را زير دست دارند كه از يك شاخه‌ اصلي آغاز سپس به دو شاخه قسمت مي‌شود. هر شاخه در هر بار يك قابليت خاص ارائه مي‌كند كه با انتخاب آن، مهارت مقابل غيرفعال مي‌شود. مي‌توان سلاح‌ها را نيز با انواع لول‌ها، دوربين‌ها و فشنگ‌ها شخصي‌سازي كرد. براي هر سلاح 5 پيمانه وجود دارد. هر كدام نيز داراي چند درجه‌ مختلف است. مي‌توانيد مانند قبل، فايل ذخيره‌ قسمت اول و دوم را به بازي ايمپورت كنيد. در اين صورت حدود 1000 متغير كه در شكل‌دهي داستان اثرگذارند حذف خواهد شد.

در صورت نبود فايل‌هاي ذخيره، تعدادي از گزينه‌هاي تصميمات سريع در بازي حذف مي‌شوند. مي‌توانيد در همان ابتدا كلاس و ظاهر كاراكتر ايمپورت شده را تغيير دهيد. امكانات شخصي‌سازي اين بار بهتر و گسترده‌تر از نسخه‌ قبل ظاهر مي‌شوند. پس از اتمام بازي نيز مي‌توانيد از مد + New Game با حفظ مشخصه‌ها، براي كشف نقاط جاافتاده اقدام كنيد. بازي شامل تعدادي ميني‌گيم نيز خواهد بود. همچنين مي‌توانيد توسط كينكت، دستورهايي را به طور صوتي به افراد بدهيد.

تغييرات نسبتا فاحشي نيز در اكشن بازي به وجود آمده است. سيستم پناه گرفتن پيشرفت محسوسي داشته است. ديگر لازم نيست شاهد سر خوردن و از روي كاور پريدن باشيد. اين بار قابليت‌ها براي مانور در ميدان نبرد بيشتر شده‌ است. مي‌توانيد هنگام مبارزه غلت بزنيد تا آسيب كمتري متوجه‌تان شود. قابليت بالا رفتن از نردبان‌ها نيز از ديگر توانايي‌هاي اضافه شده‌ است. مي‌توانيد سلاح را از زاويه‌ كور شليك كرده يا قسمت‌هاي خاص و آسيب‌پذير دشمن را هدف بگيريد. به واسطه‌ بهبود حملات دستي، اين كار نيز از حالت يك خودكشي داوطلبانه، به گزينه‌اي عاقلانه‌تر تغيير يافته است! مي‌توانيد با دكمه‌ مربوط ضربات مشت و لگد قدرتمندي را وارد كنيد. هر كلاس نيز يك ضربه‌ مخصوص خود را خواهد داشت. قرار است با تزريق هوش مصنوعي بالاتر، سومين قسمت اثر توده‌اي، سخت‌ترين قسمت آن نيز باشد. دشمنان برخلاف گذشته فردي عمل نكرده و مانند يك گروه همديگر را پشتيباني مي‌كنند. دشمنان تنوع خوبي داشته و از نيروهاي سربروس گرفته تا ريپرهاي 2 كيلومتري را شامل مي‌شوند‍! اثر توده‌اي 3، حالت مولتي با نام كهكشان در جنگ ارائه مي‌كند. در اين مد 4 بازيكن به همراه يكديگر به تصرف مقر دشمن مي‌پردازند. پيامدهاي اين حالت و اتمام موفقيت‌آميز آنها، در نتيجه‌ داستان تك‌نفره اثرگذار بوده و در دستيابي به پايان بي‌نقص كمك خواهد كرد. هيچ‌كدام از كاراكترهاي حالت تك‌نفره در اين قسمت حضور ندارند و بازيكنان بايد كاراكتر خود را از ابتدا و از ميان نژادهايي مانند ساري، درل، كروگان، سالاريان و توريان بسازند. هر نژاد توانايي‌هايي منحصر به خود را خواهد داشت. تمام كلاس‌ها قابل بازي بوده و هر كاراكتر مي‌تواند تا درجه‌ 20 ارتقا پيدا كند و همانند حالت تك‌نفره ارتقاي درجات شامل شاخه‌هاي مهارت خواهد بود. در حالت مولتي فقط
2 خشاب براي قرار دادن سلاح‌ها در دسترس بازيكن خواهد بود و به جاي حلقه‌ انتخاب سلاح، بازيكنان مي‌توانند با نگه‌داشتن يك دكمه ميان سلا‌ح‌ها سوئيچ كنند. تا اينجا همه چيز خوب به نظر مي‌آيد و به نظر شاهد يك پايان بزرگ و به‌يادماندني (يا بهتر بگويم چندين و چند روند و پايان به‌يادماندني!) براي بزرگ‌ترين و بهترين نقش‌آفريني نسل هفتم خواهيم بود.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آزاده در تاریخ 1391/12/09 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

ممنون .ببخشید این بازی رو از کجا میتونم دانلود کنم؟سپاس و ایا حجمش کمه؟ یه تشکر هم بخاطر بازیهای یبا و البته "کم حجمی" که برای ددانلود گذاشتین.



گچساران کلیک : سلام دوست عزیز حجم بازی بله بالاست و بهتره دی وی دی بازی رو از بازار تهیه کنید تا دانلود


کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 905
  • باردید دیروز : 994
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 905
  • بازدید ماه : 20,788
  • بازدید سال : 131,283
  • بازدید کلی : 3,388,571
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner